Ne-am mutat la...

4 oct. 2010

Cane-urile(betisoarele) mele din lut polimeric

Astazi sunt productiva (doar la postat momentan:) ), asa ca m-am decis sa va arat cateva "betisoare"(canes in engleza) de lut polimeric din care confectionez bijuteriile. Aceste caneuri, sunt modelate prin tehnica "millefiori", iar din ele se taie feliute din care se confectioneaza bijuteriile care sunt expuse aici. 

Tehnica este destul de migaloasa si necesita destul timp, dar satisfactia este pe masura. 

Eu sunt abia la inceput, si inca sunt in faza in care experimentez, dar fata de primele mele incercari, am evoluat si am invatat foarte mult.

Iata-le!

Pe masura ce va trece timpul, bijuteriile vor deveni mai elaborate :) It's a promise!

Urmariti-ma si sper sa va placa!

Cu drag,

Oana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu